självförtroende

har ni bra självförtroende? Inte jag. Tänk om man hade redigt bra självförtroende & kände sig snygg i vad man än hade på sig osv, det hade vatt nice ..men jag kan säga att i närheten av det är jag icke , jag kan ha självförtronde ibland,men det är som om en röst säger att jag inte borde ha det .

när ens kompis skriver såhära så säger man alltid emot, men det funkar inte påmig. JAG VET .

ex, när vissa av mina vänner klagar på saker ex hur dom ser ut, så tänker jag - men vafan titta på mig då!

Så nyårslöfte år 2011 är att försöka ändra på detta... får se hur de går !


ok, det tråkiga avklarat. jag ska sova hos norea idag, äre bestämt iaf. Ska gå till henne snart tror jag med packning o allt haha , får packa med mig lite. Undrar vad vi ska hitta på ? Gå ut? sträcktitta på One three hill? (Noreas favoritserie , hon e expert på den;D) eller vad ska vi hitta på .. hmm ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg

2011-01-08 @ 21:28:14
Postat av: Anonym

Fin blogg

2011-01-08 @ 21:28:50
Postat av: anna

älskling, du är perfekt precis som du är! låt ingen få dig att tro att du inte är det!

du är bäst!

älskar dig sjuukt mkt gumman, ring mig när du har tid.

pussar!!! <3

2011-01-16 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0