oj , vad duktig jag är på att blogga idag då ;)

det var riktigt härligt att träna, nu efteråt känns det jätteskönt :) Men nu till vad jag lovade innan, får stämpel .

Ni kanske vet att det är vanligt att man i skolan har olika grupper, (onödigt) men så kan de vara.. & vi (jag&mina kompisar) är stämplade som fjortisar . varför? Jag vet inte, kanske för att vi skrattar mke & springer runt, men vi är inte elaka mot andra (tror jag inte..?) .. För vissa är fjortisar hur man sminkar sig, men vissa av oss har inte ens smink på sig & om nån nu har mke smink så får ju den personen ha det om den vill de ? :D menmen, jag vet inte varför vi är stämplade som de. men, vi tar inte åt oss, vi är bästa vänner hela högen och tillsammans brukar vi kunna stå på oss,
så, sorry men så är det  .;D


5 saker ni inte visste om oss .

från början gillade vissa av oss inte Emma&Caroline, (Idag är dom bara BÄST)

Melissa & Alexandra blir kallade "piff & puff"

Hanna är den som har god ordning på oss <3

Norea är en teknikergumma ;)

Tillsammans har vi sååå kuuuuuuliiigt <333



Förresten så vill jag bara tillägga att Norea är min andra halva , mitt hjärta ! (L)

det blev inget skrivande om Joker/hästar idag, så jag kan tillägga nåt jag inte skrev igår; vi ska prova på att rida utan bett senare . tydligen så ska hästen kunna gå hur bra som helst även om man inte har allt i munnen, dessutom så är varenda ryckning fruktansvärt smärtsamt för hästen & därför strävar vi efter det aldra mjukaste som möjligt, jag har en lång bit kvar men jag vill komma till en dag då jag rider svår dressyr UTAN att vara det minsta hård :) !


jag e sugen på söttt .... men imrgon hoppas vi på chockladfundy , jag &Norea borde kanske fota det isf, bara för att fresta er lite ..? ;P

Men nu är jag trött, ska kanske försöka sova.. jag ska ju upp imorgon igen :) Godnaaatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0