MEN Vaaafaaan ?

gjorde nyss ett inlägg som höll på att bli långt men de försvann så nu ska jag minsann skriva om allt igen , åååååå !! Aja, det får man ta . okej idag har jag vart i skolan & jag fick ganska mke gjort typ två veckomål kanske eller nåt sånt? Nu måste jag bara komma igång med mitt projektsteg i svenska också .. hmm vet inte riktigt hur jag ska börja . Men jag hoppas det löser sig ! Annars så har det vatt räätt kul i skolan , eftersom vi har lite svårt att skärpa till oss haha. Sen efter skolan var det konfa, det var väl .. hmm kul? eller nåt haha , känns ibland som det e onödig tid men ibland får vi reda på sånt som e en riktig wakeup-call, faktist. Som idag tex, 20 000 barn dör varje dag & det e HEMSKT!! efter det så cyklade jag hem & åt en frukt sen snackade jag lite med mamma sen åt vi middag och vi åt soppa (MUMS) . sen dess har jag bara datanördat men ska nog ut och springa litta nu :)

angående gårdagens ridpass, så gick det bra! vi red på kullen & snön var nästan borta & det kändes väääldigt konstigt ! Jag & Norea red med Rebecka en skrittrunda och han flyttade baken jättebra, och det kändes bra:) Sen gick Rebecka hem med sin pålle & då tog jag och norea lite trav & galopp :) Det var ju rätt geggigt ute så vi fick ta de lungt :) fick en jätte gööölig bild på Jokke som jag inte orkar ladda upp nu men kommer förhoppningsvis snart :D

Och en sak ; söta Ingrid var i stallet, har inte sett henne på jätte LÄNGE, så det var jätteroligt att träffa henne:) det var ju hon jag brukade rida med när jag var "liten" och red på russet Juvel, som var min första "riktiga" ponny att ta hand om :) Jag & Ingrid brukade jaga ankor & får haha , galna b-ponnyryttare :D men det var väll typ allt jag tänkte skriva nu , eller juste tänkte oxå säga att f*n vad kallblodstravare e fina dåe ;p

& imorgon : skola, stallet, hem & chilla :)

btw, min lillasyster sjunger 24/7 , amerikanska låtar också, & hon är fyra år , HAHA. Söta unge (L)


byebye .

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

sv: Tack så mkt. Ja han e en liten buse ;D

2011-01-17 @ 20:00:13
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0