längesedan ;)

har sovit hos Norea i två nätter, har haft askul ! Har vart lite deppig på senaste tiden men Norea gjorde mig såklart gla igen bara genom att vara Norea !:D Älskar henne .. menmen iaf så har vi ridit, & ja sträcktittat på one three hill & lite då å då figtats haha innan var jag starkare en henne ( Hmm hur gick detta till) men Norea tar mig lätt bara för hon har mer muskler eller nåt, & gissa vad hon sen gjorde ?! Hon ...... Ingen får veta, ahahhah jag å Norea vet .. Och norea vet att jag kommer att hämnas en vacker dag..

& idag har vi åkt pulka på heckebärjabacken (eller hur det nu stavas) & det var askul haha, fått vara töntiga igen bryr sig någon ? Inte vi iaf, för det va askul ;D vi åkte dit med Anna, Oskar och Fredrik :)  sen när vi väntade på bussen så hade vi askul, men det är en annan historia .. :) <3

peace



förresten så gick ridpasset bra idag, delvis inte, han är så välriden så så fort jag gjorde fel så gjorde han antingen öppna eller en sluta & jag blev helt frustrerad å sur, och när jag blir så blir jag alldeles besviken på mig själv för då tar jag ut det på honom. MEN det redde ut sig & jag kände vad jag gjorde för fel & då gick det mke bättre :)

JOKER (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0