hemma från stan nu :)


chokladmedfrukt , igår :) hade väldigt kul med min andra halva Norea <3

menmen, nu har jag & mami vart i stan:) var först hos "vår" frisör(har alltid klippt oss hos henne) , jag slingade inte mitt hår(buhu) men jag klippte typ en cm, och fick hårinpackning och lite annat:) mamma har fixat en ny tid & då ska jag slinga det . sen har jag & mamma gått i affärer och shoppatt lite , jag fick: mjukisbyxor, ett linne, en tröja & en fin tunika, sen köpte hon skolblock till mig & jag köpte örhängen & en bok :) hittade ett par jeans som jag gillade men mamma tog de två minsta strl. men jag tog den ena och dem va för stora, så mamma skulle hämta dom mindre men , nån hade redan tagit dom ;( så nu ska jag se om dom finns på internet. det var sånna boyfriend jeans, som jag alltid velat ha för jag trivs bäst i bekvämt, tycker inte om när jag har tajta jeans, vet inte varför, det ser ba konstigt ut lixom ..? men jag älskar jeans!! synd att jag inte passar så bra i de .. BUHU :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0