hejsaan :)



blir bara ett snabt inlägg då, eftersom jag har inte tid :) bilden är ifrån när jag & Norea var på bio, egentligen e hon också med på bilden men hon tyckte inte att hon blev bra så jag tror inte hon hade blivit glad på mig om jag tog med henne, haha inte för att jag blev så mke bättre menmen - den bjuder jag på :D nu under helgens början har jag vatt hos min farmor& farfar . Jag & min farmor behövde umgås inget jag tänker säga varför om . iallafall har det vatt trevligt - min farmor är den härligaste personen på jorden, sjukt rolig humor å allt :) men nu ska jag läsa en bok för min syster sen ska jag kanske gå ut tror ja, eller bara se nån film, hoppas ni får en bra kväll :) <3 


btw, norea blev egentligen bra på bilden - för hon e för söt, avis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0