hej & hemskt mke hej ;)



jag satt på jokers hals idag -jag skojar inte! seriöst han kicka nästan av mig den rodeopollen, haha. Norea red bakom & hon började fantamej garva ! hmm .. trevligttrevligt . men asså han var pigg helt klart :) men det berodde oxå på att han inte fick en lång galoppa som han hade behövt & det var för min kompis ville inte galoppera för hennes häst kändes pigg , aja får väl ge honom en sträcka på tisdag ( hoppas jag inte åker av) förresten så var han urmysig idag ! han låg ner i sjulet i hagen å han brukar inte resa sig när jag kommer så jag satte mig där å myste en stund med han , keligrisen ! :) annars så gick de bra , lite bus blev det men aja ..

VET NI VAD ? nu har jag iphonen . älskar den ! jag är jättenöjd & tackar min pappa & Mechi :D <3

& en annan sak , nu ska jag & siss se film har glömt vad den heter men den går på bio nu & ska tydligen vara jättebra (y) imorgon blire kanske bio med norea & ska kanske sola fårse :)

seya :)


Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Söt häst :D

2011-01-20 @ 17:55:41
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0