heeey

hemma nu. joker skulle jag inte rida idag, torsdag vetni ;) men vatt i skolan & sen stanna vi kvar på ph en timme, & Jag lovar nu har jag ont i käkarna så mke jag skrattat åt/med Ian & Norea - dom är så jävlaaa roliga! Bara att kolla på dom när dom håller på med sina miner , speciellt Norea haha. sen skratta jag å sånt & utan att tänka på det så kasta jag typ av mitt armband så alla pärlor flyger i hela rummet, och så kommer lärararen in och bara ; vad var det för ljud?;O och jag barta skratta ennu mer, sen var vi så jävla hungriga så vi satt och snacka om mat hehe;p .. sen efter ph:et när Vi satte oss i cafeet så börja jag och Norea snacka om saker som hänt innan, typ roliga minnen & sånt och så kul de va!;) jag & Norea har fan vatt med om allt möjligt roligt genom åren .. älskar henne för mke asså helt sjjukt .. och hanna bara lixom skratta men skakade på huvudet som om hon tänkte : vilka knas mina vänner e .. HAHA :)

men snart ska jag & Norea till en crossträning, tror det kommer bli härligt att träna lite faktist, känns som om det finns spring i benen:) menmen får hoppas det går bra , imorgon e tanken att Norea ska sova hos mig & vi ska göra chockladfundy med frukt :)

sen om jag hinner kommer ett inlägg till, så ska ni få veta våran "stämpel" ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0