em väldigt trött Jennie ;(

hejsan, jag är väldigt trött . jag kom hem vid tolv igår kväll sen gick ja och la mig halv ett - somnade kanske en timme efter det, sen gick jag upp kvart över åtta? hade altså en halvtimma på mig att fixa mig och äta frukost . sen åkte jag och pappa på utvecklingssamtal & det gick bra :) hoppas den här terminen går lika bra som förra. jag var supernöjd förra terminen, fick 3 G, 8 VG & 6 MVG :D jag vill fortsätta så! & göra på samma sätt - nämligen plugga i skolan så att jag sen när skolan e slut kan ha min fritid till kompisar, hästar & familj ;) nu ska vi snart käka men jag är inte hungrig ..

efter utvecklingssamtalet så åkte jag med pappa och fikade, sen åkte vi hem till farmor&farfar och hälsade på dom, jättekul :) sen körde pappa mig & norea till stallet . finns inte jättemke att berätta om hure gick i stallet, det blåste så de var kallt, Joker var pigg, jag red först & han kickade inte så mycket precis men han skrek till några ggr och kändes stoooor .. & halt vare ute oxå idag - men vem visste inte redan de ? ;) sen hämtade jag fabian på skolan & tog med han hem mer har jag inte gjort , å nu orkar jag inte skriva mera så tack å hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0